D-ID Agents – twórz i wdrażaj cyfrowych pracowników, którzy będą pracować dla Ciebie D-ID Agents – twórz i wdrażaj cyfrowych pracowników, którzy będą pracować dla Ciebie

D-ID Agents – twórz i wdrażaj cyfrowych pracowników, którzy będą pracować dla Ciebie

D-ID pokazało bardzo ciekawą usługę Agents, dzięki której możemy stworzyć wirtualnego awatara, który odpowiadać będzie na pytania.

Agenci doskonale sprawdzą się w marketingu, angażowaniu klientów, edukacji i szkoleniach. Mogą oni symulować prawdziwych ludzi i fikcyjne postacie lub stać się wirtualnymi influencerami reprezentującymi znane marki czy osoby.

D-ID Agents – usługa przyszłości

Narzędzie zaprezentowane przez D-ID pozwala tworzyć spersonalizowane cyfrowe osoby, które mogą angażować się w dynamiczne rozmowy w czasie rzeczywistym. To nie tylko postęp! To rewolucja w cyfrowej interakcji z klientami, umożliwiająca firmom oferowanie spersonalizowanego wsparcia i marketingu w sposób, który wcześniej był niewyobrażalny.

Kluczowe cechy D-ID Agents obejmują:

  • Dynamiczne konwersacje: Dzięki zaawansowanej technologii retrieval augmented generation (RAG), agenci D-ID zapewniają szybkie, dokładne odpowiedzi, naśladując naturalną interakcję międzyludzką.
  • Personalizacja u podstaw: Dostosuj wygląd i możliwości cyfrowego agenta do swojej marki lub kreatywnej wizji, zapewniając, że każda interakcja jest wyjątkowa i osobista.
  • Wnikliwa analityka: Intuicyjny pulpit nawigacyjny zapewnia dogłębny wgląd w zaangażowanie, pomagając zoptymalizować interakcje w celu uzyskania lepszych wyników.
  • Globalny zasięg: Wielojęzyczne funkcje usuwają bariery językowe, umożliwiając łączenie się z szerszą publicznością.
  • Łatwa integracja: Osadź agentów D-ID na wielu platformach, poprawiając jakość obsługi klienta niezależnie od tego, gdzie znajdują się Twoi odbiorcy.

Firma chwali się, że dzięki ponad 90% dokładności dostarczanej w czasie poniżej dwóch sekund, odpowiedzi na zapytania są udzielane szybko i precyzyjnie, a także, że dzięki technologii retrieval augmented generation (RAG), agenci uwalniają się od typowych ograniczeń modelu językowego, dostarczając aktualnych, dopracowanych informacji.

Cyfrowe awatary, które możesz spersonalizować pod względem wyglądu, czy głosu, które rozumieją zadawane pytania i mogą na nie odpowiadać nie tylko na podstawie konkretnego modelu, ale też dodatkowych informacji, dodanych przez użytkownika, jawią mi się jako jedno z najciekawszych zastosowań AI. Sam dla siebie znalazłbym kilka zastosowań takich rozwiązań.

Cyfrowe awatary, będące na dość wczesnym etapie rozwoju, już w tym momencie wyglądają naprawdę dobrze i wydaje się, że mogą być prawdziwym przełomem w branżach obsługi klienta, szkoleń czy marketingu. Agenci od D-ID mogą okazać się sporym sukcesem, jeżeli tylko firma wyceni usługę racjonalnie.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments